Alla inlägg den 20 april 2011

Av Mymy - 20 april 2011 11:49

Tiden går så otroligt fort. Är nu i vecka 19+2, snart halvtid.

Magen börjar växa  nu och det är nog en av de sista gångerna jag lyckas klämma in mig i mina jeans...

MÅSTE sluta äta allt som faller mig in!! Vill inte gå upp för mycket nu när jag lyckats gå ner 29 kg..:) SKÄRPNING!


I påsk åker vi till Gotland, till min bror och hans familj, och det ska bli så kul!!!Vår mamma och lillebror kommer också så vi har sällskap på båten över.

Ska göra en smarrig pastasallad att äta på båten, vi är ju 5 personer i vår familj och att göra egen matsäck är MYCKET billigare än att äta på båten. Mamma och lillebror faller med i ett hörn här också, kan lika gärna göra lite till dem med.


Den lilla i magen sparkar och har sig, det är helt underbart att känna hur han rör sig där inne! Längtar tills det går att känna utanpå också så M får känna hur det känns. Detta är hans första barn så han har ingen aning..:)


TREVLIG PÅSK ALLESAMMANS!

Ovido - Quiz & Flashcards