Alla inlägg den 27 april 2011

Av Mymy - 27 april 2011 08:36

Hemma med 9-åringen då han har feber och jätteont i huvudet. Stackan, tom gråter för att han har så ont. Tur det finns medicin att ta. Tänk vad det kan svänga då, först jättekrasslig, sen lite medicin och vila och vips - pigg som en mört och man skulle aldrig kunna tro att han är sjuk ens..:) Hemma idag också sen får vi se, han var lite febrig nu på morgonen också men som sagt, vi får se hur dagen utvecklas.


Den lille i magen sparkar och har sig och det går nu att känna utanpå magen också, men så fort jag får dit sambons hand så slutar den lille sparka, sambon tror jag inbillar mig, att det inte går att känna utanpå ännu..:) Men det gör det..:)


Idag är det sambons födelsedag och jag ska iväg och köpa en liten present till honom. Han tjatar på en fritös så han ska få en fritös..:) Själv är jag inte så förtjust i friterat men får väl offra mig någon gång..:)


I helgen ska vi på tävligar i Kinnekulle. Sambon ska också tävla. Vi tar med oss husvagnen och det ska bli mysigt att sova i den. Saknar "camping" perioden då vi hade vagnen stående på en och samma campingplats hela säsongen, det var så ljuvligt att vara där....

Ovido - Quiz & Flashcards