Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Mymy - 13 juni 2011 07:40

Ibland känns det som att man inte hinner med alls, tiden går SÅ fort!!

Idag går jag in i 27 fulla veckor. Jisses!! Cirka 13 veckor kvar bara!


I helgen hade vi besök av svärmor. Hon hade shoppat..:) Bodysar, mössa, strumpor, en dräkt lillprutten kan ha på sig från förlossningen, mysfilt, täcke, kudde, påslakanset...:) Jag blev SÅ glad! Och till de andra tre kycklingarna jag har (inte hennes barnbarn) gav hon 100 kr var för att de inte skulle känna sig åsidosatta. Hon är verkligen världens bästa svärmor... och inte bara för att hon shoppar såklart..:)


Magen den växer så det knakar, tycker den blir större för var dag som går, och det gör den ju säkert också. Det vore inte så konstigt heller..:)

Vägde mig för cirka 1 vecka sen och har bara gått upp knappt 5 kg, vilket känns superbra!


Letar bil för fullt. Jag är lite snål så jag vill inte låna för mycket pengar för att köpa bil men måste nog inse att jag får lägga till lite mer än jag tänkt. Ska ju ha en bil med minst 6 sittplatser så ja, det är ganska begränsat. Tänk om man hade pengar så det räckte och blev över, vad enkel denna sak hade varit då..:)

Ovido - Quiz & Flashcards