Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Mymy - 23 juni 2011 08:00

Så fort tiden går! Jag veeet, jag säger det hela tiden..:)

Imorgon är vi bortbjudna till sambons tävlingskompis och det kommer kanske lite annat folk dit, skönt att inte behöva ordna med något själv, även om jag inte kommer kunna sitta och titta på när frun i huset gör allt..:) Mina barn ska med naturligtvis, utom 15 åringen, men jag är ju i grannkommunen så jag kan ta mig hem om det är nåt. Sen kommer det fler barn dit så barnen kommer ha fullt upp med varandra, det är aldrig fel.

Fick precis höra på RIX FM att SKÅNE ska ha fint väder i midsommar...:)

Då håller vi tummarna för det!


I måndags var vi hos polisen, min 15 åring blev ju tagen med att skjutsa och ingen av dem hade hjälm på sig. Så det var "förhör" i måndags och snart dimper det väl ner en böteslapp i brevlådan. BRA att de tog henne och att hon får känna att det blir konsekvenser av dumheter man gör. Polisen var KANONBRA och dottern tog nog till sig det hon sa till henne. HOPPAS i alla fall! Jag är SÅ glad att det inte hände någon olycka när de var så korkade att de åkte utan hjälm!


Som det har regnat inatt förresten, vaknade kl 1 och fick stänga fönstret för det bara dånade där ute.... synd bara att jag glömde tvätten ute igår....

Ovido - Quiz & Flashcards