Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Mymy - 15 juli 2011 15:42

Detta har hon skrivit på sin blogg:


 *************************************
 
IBLAND KAN DET VARA SKÖNT MED GRÄNSER
Har ni tänkt på de ?  Hur skulle världen se ut om absolut INGEN hade haft gränser. Det skulle ju spårat ut helt totalt. Därför kan de kanske "bland" vara skönt med stränga föräldrar, man lär sig mkt mer av livet, mer upplevelser, som man har med sig tills man själv får barn. Min mamma är såhär. Hon sätter gränser, men ibland kan de kännas för mkt, och jag har ingen aning om det är rätt eller fel. Typ om man kommer hem till någon annan, det bler ju ett helt byte, där deras föräldrar låter en va ute till typ 12 på natten, är de bra eller dåligt ? :o
 
*************************************

Jag blir stolt över att hon skriver så, då förstår hon kanske varför jag måste ge henne t ex utegångsförbud ibland, varför hon måste vara hemma en viss tid osv. Hon kanske inte förstår allt men att hon ens funderar på saken gör mig SÅ stolt..:) Hon är 15 år.. världens finaste och bästa 15-åring såklart också.


Ovido - Quiz & Flashcards