Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Mymy - 22 juli 2011 11:44

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 12. Då stängs telefonen och jag kan gå hem, nu börjar min semester och sen går jag på föräldraledighet direkt efter det. Det har varit värt all väntan, för nu är ju dagen här..:)

Ikväll kör vi mot Hudiksvall, till stugan jag har med mina syskon, och det ska bli SÅ kul att träffa dem. På tisdag kväll kör vi ner mot Kinnekulle och tävlingarna hjärtat ska vara med på. Kluvet för mig, normalt tycker jag det är trevligt men nu ska jag ju tydligen vara barnvakt också vilket inte lockar mig i mitt tillstånd...

MEEN! Jag tänker INTE låta det förmörka min semester och jag ska njuta av VARJE sekund som kommer..:)


Kommer kanske inte vara så duktig på att skriva, inte närmsta veckan i alla fall men ni överlever säkert..;)

Ovido - Quiz & Flashcards