Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Mymy - 27 juli 2011 22:15

HUR kan man göra nåt så fruktansvärt som det som hände i Norge? Tankarna har gått till de som blev offer för denna idiot, till deras anhöriga och till alla dem som varit med om detta traumatiska på ett eller annat vis. Mitt hjärta blöder för dem! Tänk, man skickar sina barn till något sånt här, man är glad att de engagerar sig i något, som nu i politiken. Och så kommer det en idiot och iskallt skjuter ner dessa ungdomar, anger sig för att vara polis och bara mejar ner dem... hur fan är man funtad då? Jag tänker inte säga "jag vet hur det känns" eller "jag kan tänka mig hur det känns" för det kan jag inte, så som jag tror det känns är nog som en liten droppe i havet av den känslan som de anhöriga känner. Det enda jag kan säga är "jag känner med Er, jag tänker på Er och gråter med Er".

En stor kram till alla som drabbats!

Ovido - Quiz & Flashcards