Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Mymy - 1 augusti 2011 20:05

Idag var jag på vanlig kontroll hos BM. Allt var bra tills hon mätte magen, då visade det sig att sist var mitt SF mått 29,5 och nu  var den 28. Att magen blivit mindre var inte troligt, de mätte olika var nog så som det var. MEN magen borde vara lite större runt 30-33 i SF mått och där är jag alltså inte.


Redan för 2 veckor sedan började min kurva gå ner, men kanske inte så tydligt som nu, nu var det verkligen en konstig kurva enl både BM och mig.


Vi fick tack och lov tid kl 11.30 på Obstretiska för tllväxtkontroll och ultraljud och det känns bra att jag inte behöver gå så länge och oroa mig, men det känns tillräckligt länge som det är nu.


HÅLL TUMMARNA FÖR ATT ALLT VÅR BRA MED VÅR LILLPRUTT!!  

Ovido - Quiz & Flashcards