Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Mymy - 24 augusti 2011 11:06

Igår hade jag lite mer sammandragningar som kändes lite mer än vanligt, men absolut inte så mycket som värkar känns... klockade dem men de kom inte så regelbundet så jag slutade med det efter en stund. Mensvärken i magen är kvar idag och likaså känningarna i ryggen. Vet inte om detta betyder att det närmar sig eller om det bara är förvärkar.... det återstår att se helt enkelt.

Imorgon ska jag till sjukhuset för CTG registering igen så vi får se om de kan kolla om något har hänt, och jag hoppas sammandragningarna visar sig på registreringen, tidigare har de avtagit under CTG registreringen för att sen komma direkt när vi gått ut genom dörren....


Nu är jag redo för min lilla prutt... kollar på förlpssingskliniken på tv4 fakta och har så svårt att förstå att det faktiskt kommer en liten kille till oss snart. En riktigt liten kille. Mina tidigare barn har vägt 3,5 kg, 4,5 kg och sen 3 kg. Lillprutten i magen vägde inte ens 1,9 kg sist vi var på kontroll för 1,5 vecka sen. Vi får se på måndag om han växt till sig lite, hoppas det...


Nu ska jag till biblioteket och låna lite böcker tänkte jag, det har ju kommit en del bra som kan vara värt att låna och läsa..:)

Ovido - Quiz & Flashcards