Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Mymy - 27 augusti 2011 15:26

Trött på graviditeten och på att inte veta exakt hur den lille prutten mår. På måndag är det tillväxtkontroll och då får vi verkligen hoppas han vuxit lite, sist vägde han inte mer än 1812 gram eller nåt sånt, skulle eg vägt cirka 2800 gram. Läkarna är inte oroliga direkt, inte vad de visar i alla fall, men JAG är orolig över min lille kille, mitt 4:e barn och min älsklings 1:a. Det får inte bli något tokigt med lillprutten... mannen min har svårt att få barn t o m så det FÅR INTE hända något... Usch! Känner att jag jagat upp mig lite idag...

Så, på måndag får jag veta lite mer, måtte helgen gå fort så jag inte behöver vara kvar i denna ovisshet! Då ska det ev också tas beslut om igångsättning. Går in i 39:e veckan på måndag (38+0).

    

Eg behöver jag göra en massa saker här hemma idag men jag orkar bara inte. Vi var iväg tidigt i morse, strax innan 9 redan, och hämtade två pallar pellets som älsklingen och stora tösen fick bära ner i källaren. Det är ganska många säckar på 2 personer men de var så flitiga... jag åt frukost när de höll på med första pallen och fikade när de höll på med andra pallen... jobbigt att inte kunna göra någon nytta.


Sen var vi iväg på Väla, köpcentrumet här i HBG, och jag köpte en väska som jag ska ha som skötväska tänkte jag. Den passade perfekt till vagnen och även mannen kan bära den med sig när han är iväg med lillprutten..:)

REVOLUTION ONE STRAP BIKE BAG BLACK

Köpt på Stadium för 79 kr (det var 20% rabatt..:) Perfekt för oss! Jag är ju inte, och har aldrig varit, något modefreak och ja, denna kändes helt rätt helt enkelt..:)


Eg behöver jag tömma husvagnen då den ska säljas, men jag ORKAR inte.. ska försöka masa mig ut där ändå dock, kommer jag bara upp ur soffan så kanske orken infinner sig också.

Ovido - Quiz & Flashcards