Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Mymy - 14 augusti 2011 19:38

Idag ska jag konfrontera min tonåring. Jag har fått veta att hon ev har testat droger och jag ska konfrontera henne om detta. Jag har ett tag varit orolig över henne, mått dåligt för att jag kommit på att hon röker, att hon testat dricka osv, nu har jag via hennes hennes facebook fått se att hon diskuterat med en kompis om att hon provat "röka på". USCH! Jag har beställt hem ett drogtest från nätet, vet inte om det är 100% pålitligt, men det kommer i alla fall pressa henne lite och kanske skrämma henne lite. OM hon erkänner eller om testet visar positivt besked så kommer jag, MÅSTE jag, kontakta soc. Det är inget jag vill men samtidigt måste jag agera för att skydda och hjälpa min tonåring. Hon är bara 15-år.

Fy fasen för att vara mamma, det stämmer verkligen med talesättet "Små barn SMÅ bekymmer. Stora barn STORA bekymmer".


WISH ME LUCK!!

Ovido - Quiz & Flashcards