Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Mymy - 9 augusti 2011 20:52

Vi var på flödeskontroll av lillprutten idag.

Alla flöden var bra enl läkaren och vi bokade in nya tider för fredag och för måndag. Båda gångerna ska jag träffa läkaren, hörde ssk säga till kollega att jag har så liten mage så det ska vara läkarbesök båda gångerna. Undra om man ska bli orolig..:( Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det hela. På måndag ska lillprutten mätas och vikten ska skattas. Vi får se vad de säger då, om jag uppfattade läkaren rätt idag så hade han inte växt speiellt mycket. CTG registrering ska göras också dessa dagar. På måndag har jag besök hos BM också och hon mäter SF måttet. Vi får se vad den visar då.

Alltså, ska man bli orolig eller inte??????


Så här ser jag ut idag, stor eller inte??

   

36:e graviditetsveckan (35+1)




Idag var vi och kollade bil också. Det blir en peugeot 307 sw, 7-sitsig med panoramatak..:) Imorgon hämtar vi den och jag ser verkligen fram emot det..:))

  


Det enda jag har att göra inför lillpruttens ankomst är att packa BB väskan och det ska jag göra senast i helgen.

Av Mymy - 9 augusti 2011 09:02

Idag ska vi på tillväxtkontroll av lillprutten. Vi får se vad läkaren säger om det hela. Är ju i vecka 36 nu (35+1) så jag hoppas han växt som han ska. Nästa vecka ska vi till BM för vanlig mätning osv så vi får hoppas att att min mage också växt till sig lite.


Idag ska vi kolla på bilen också och jag hoppas SÅ att den är något för oss!!

Ovido - Quiz & Flashcards