Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Mymy - 25 augusti 2011 19:59

Var på CTG-registrering idag igen

Allt såg bra ut, som det brukar där. Den visar ju eg bara lillpruttens hjärtljud, hans rörelser och mina sammandragningar som registreras där.

På måndag har jag tid för tillväxtkontroll av lillprutten och den säger mer. Har han vuxit sen sist? Då skulle han väga cirka 2800 gram men låg bara på 1812 enl mätningen. En ganska liten prutt med andra ord. Hoppas han vuxit en dess.

Jag hoppas också det ges något besked på vad som ska ske med honom osv. Är på måndag i vecka 38+0.


Sen var jag inom på hälsokostaffären och köpte hallonbladste. Det ska ju sätta igång sammandragningarna, vi får se om det funkar eller inte. Det gör det säkert inte men jag provar i alla fall..:)

Av Mymy - 25 augusti 2011 19:59

Var på CTG-registrering idag igen

Allt såg bra ut, som det brukar där. Den visar ju eg bara lillpruttens hjärtljud, hans rörelser och mina sammandragningar som registreras där.

På måndag har jag tid för tillväxtkontroll av lillprutten och den säger mer. Har han vuxit sen sist? Då skulle han väga cirka 2800 gram men låg bara på 1812 enl mätningen. En ganska liten prutt med andra ord. Hoppas han vuxit en dess.

Jag hoppas också det ges något besked på vad som ska ske med honom osv. Är på måndag i vecka 38+0.


Sen var jag inom på hälsokostaffären och köpte hallonbladste. Det ska ju sätta igång sammandragningarna, vi får se om det funkar eller inte. Det gör det säkert inte men jag provar i alla fall..:)

Ovido - Quiz & Flashcards