Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Mymy - 8 augusti 2011 20:09

Tycker tiden går så fort!!


Idag var vi och handlade madrass och skötbord till lillprutten, så nu är bilstol, säng, vagn och skötbord klart inför hans ankomst. Det som ska göras nu är att jag ska packa min BB väska, och det är väl konstigt att jag trots att det är mitt 4:e barn, inte vet vad jag ska packa i väskan..:) Men det ordnar sig väl.


Imorgon ska vi kolla på en bil, vi behöver ju en större bil om-ifall-att hela familjen ska åka tillsammans någon gång. Det blir ev en sådan här: PEUGEOT 307 S 7-sits

Vi får se om det är nåt för oss eller inte. Det blir inte mycket bagageutrymme men vi ska ha takbox tänkte vi och sen kan man ha vagnens chassi på cykelställ på dragkroken. Håll tummarna för att den ska passa oss! Vi åker hela familjen och kollar så vi kan prova fram och tillbaka om det funkar eller inte. :)

Ovido - Quiz & Flashcards